A+ A A-

Behram-begova Medresa u Tuzli 12. put zaredom najbolja srednja škola u TK

Behram-begova medresa u Tuzli ponovo najbolja srednja škola u Tuzlanskom kantonu

TUZLA, 12. JANUAR 2023. (MINA) - Behram-begova medresa u Tuzli  (BBM) 12. put zaredom proglašena je najboljom srednjom školom na području Tuzlanskog kantona (TK), prema vrednovanju koje vrši Pedagoški zavod Tuzlanskog kantona.

Pedagoški zavod TK je objavio listu najbolji srednjih škola u školskoj 2021/22. godini, a Medresa je zauzela prvo mjesto s ostvarenih 5.250,88 bodova.

Kako je za Agenciju MINA kazao pomoćnik direktora za nastavu Behram-begove medrese mr. Fuad Imširović „priznanja za rad su, u općenitom smislu, uvijek podstrek i motivacija koji govore o tome da ono što se radi, da je vrijedno i korisno i da to neko prepoznaje kao takvo“.

„Priznanje za vrednovanje škole je siguran pokazatelj da ono što Medresa radi, vrijedi i da se to u jednom obrazovnom kontekstu prepoznaje. To je znak da sve aktivnosti koje provodimo s učenicima, ulaganje u njihov razvoj, individualna takmičenja, saradnja s drugim institucijama, učešće u projektima i slično su vrijedne, ne samo u smislu bodovanja i rangiranja, već u suštini obrazovnog procesa koji mora biti dinamičniji i mora polučiti veći angažman svih njegovih učesnika“, kazao je Imširović.

Ovaj uspjeh Medresa je ostvarila i zahvaljujući svojim učenicima. U prošloj školskoj godini su presudna bila takmičenja na kojima su učenici Behram-begove medrese osvojili 18 pojedinačnih mjesta (od 1. do 3. mjesta) na takmičenjima koje organizuje Pedagoški zavod TK-a.

Osim kantonalnih, učestvovali su i na federalnim, državnim i međunarodnim takmičenjima na kojima su postizali uspjehe.

„Druge aktivnosti koje su doprinijele uspjehu su, sigurno, otvorenost Medrese i učešće u različitim aktivnostima koje organizuju druge srednje škole, vladine i nevladine institucije, javne, kulturne i druge organizacije. To nam omogućava da, učešćem u tim aktivnostima i raznim projektima, razvijamo različite sposobnosti i snage naših učenika, a onda, putem instrumentarija, da se ti procesi prepoznaju i vrednuju. Vrlo je važno shvatiti da su ovi procesi primarni zbog razvoja učenika, a ne zbog bodovanja. Bodovanje i vrednovanje dolazi samo kao pokazatelj već urađenih i realiziranih aktivnosti“, naglasio je Imširović.

On je ocijenio da se „mora uložiti mnogo rada i zalaganja da bi se postigli ovakvi rezultati.“

„Članovi Nastavničkog vijeća su, zaista, snaga koja je spremna da učestvuje u svim aktivnostima koje doprinosi unapređenju odgojnog i obrazovnog procesa, nudeći pri tome i svoje inicijative i ideje. S druge strane, spremnost i motiviranost učenika omogućava jednu takvu uspješnu priču. Uz sve to, kada dodamo podršku menadžmenta škole u svakom pogledu, dolazimo do jedne uspješne priče kao što je Behram-begova medresa u Tuzli“, kazao je za Agenciju MINA pomoćnik direktora za nastavu Fuad Imširović.

Ovu odgojno-obrazovnu ustanovu Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini pohađa 504 učenika, a kako su poručili, nastavit će svoju misiju i nastojati održati kontinuitet ovog uspjeha. (kraj)